mandag 12. november 2012

Kaos uten A, staver KOS :)

Hva skal jeg gjøre nå da??
Hele Fifty Shades serien er lest ut, og frustrasjonen stiger.. Gubben blir sikkert glad da, slippe se meg sitte med boka trøkkt opp i trynet til enhver tid. Men nå må jeg jo finne noe annet å lese.
Jeg er en relativt fersk lesehest. Har egentlig aldri vært særlig glad i å lese bøker, tv har vært min gode venn. Bortsett fra Twilight bøkene da.. selvsagt. Etter det ble året 2012 ble mitt store lese år. Den første boka som markerte seg var "Begynnelsen" av Jeanne C.Stein. Den leste jeg på bryllupsreisen vår i Februar og ble fullstendig bitt av bok-basillen. Takk gud for at dette var en serie :) Plutselig var alle de 7 bøkene lest.
Da var det gjort!

I kjent positur enten her eller i senga. Gubben foretrekker her fremfor flom-lyset når han skal sove på soverommet :) haha

Bok salg for meg ble som Godisbutikken i Sverige for barna.
I og med at jeg ikke er så veldig vant med å lese så må jeg lese bøker som virkelig fenger. Rolige bøker blir liggende med en gang. Jeg trenger SPENNING; SPENNING; SPENNING!!
På den måten kan jeg leve meg inn i en annen verden. Det har blitt mye Fantasy ( vampyr, eventyrverden) og typ Codex bøker ( histroie,konspirasjon, skattejakt). Ok, det er kanskje litt barnslig? Men det er fryktelig spennende :) Og sist men ikke minst Erotikk ala Fifty Shades ! Hjelpes, I love it! Nå er det ikke kun erotikk i disse bøkene, mye drama og spenning. Bør leses! Det er en grunn at alt oppstyret :)

Foreløpig ha det vel blitt en 15 bøker i år, og mer skal det bli! Tjo ho!
Har du noen bøker jeg burde lese?

                                                                                                                           
I går var vi på besøk til mamma og pappa. Det var jo tross alt farsdag og det må feires! Det ble skravling, kos g kaos. Akkurat slik det skal være :) Vafler med brunost og hjemmelagde Cookies ala mamma.

Vi-Menn, pappas yndlings sjokolader, Verdens Beste Pappa hjerte og en tegning fra barnebarnet



Nå forter jeg meg å henter trollungene i barnehagen :)

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...