lørdag 10. november 2012

Nytt familiemedlem !

I farta!!!!
Nei forsåvidt ikke, men pokker meg så sliten man kan bli med å gjøre "ingenting". I dag var det opp og hopp i de tidlige morgentimer. Gubben dro på jobb og jeg og barna tok på oss kose-klærne. Regnet øste ned ute så vi ble inne med film, kos og kaos. 
Utpå formiddagen fikk jeg besøk av Kine aka Ulf. " Vi skal ikke lage litt god mat da?" , kommer det fra Kine. "Nei, ungene har spist og jeg har spiseforstyrrelser så vi kan droppe det", kommer det fra nervetrollet.
Etter ett par timer gikk jeg med på matlagingen. Med rundstykkene i ovnen, baconet stekt og eggerøren lagd kjente jeg kvalmen bare stige. HELT til alt kom på bordet og sulten tok overhånd. Fyttikatta å godt det var :) Nam, nam, nam.. GOD PLAN!


Hvis du lurer på hvor mange filmer det har gått i i dag så er det MANGE. Men hey... det er lørdag.. det er kos..og hva gjør man ikke for å slippe kaos i 20 minutter :)

På ettermiddag fikk vi besøk av verdens beste søster m/familie :) Nervetrollet sto for middag etterfulgt av denne ukedagens tradisjon --> Lørdagsgodt!! Vi har kost oss er en understatement. Selvom jeg fikk 1 leke eller 2 godt plantet i både panne og pupp "bullseye".. hehe

Unger i seng, slakt av en mor + far. KOM DEG UT AV SOFAEN RENATE!
Ok da! I will! På med skoa, ut med paraplyen.. Here we go. Gjett hva? Det var deilig :) MÅ gjøres oftere.



Til slutt over til overskriften, vårt nye familie medlem.
Eller nå er det vel kun jeg som ser på disse som medlemmer av familien. Men....


Taddaaaaaaa.... Heklet Ugle Pute :)
Er han ikke søt? Og JA det er en han :) Det føler jeg på meg.
Kine aka Ulf har heklet den til meg til bursdagen min, og jeg har gleda meg sånn til å få han i hus! Velkommen i hus, og kos deg med alle oss ander natt ugler, meg selv inkludert.

"Kommer Mr. Grey!"

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. hahaha.. "kommer Mr.Grey" Den kjenner jeg meg igjen i ;) ;) dæven til kjekkas!
    Veldig fin ugle :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha Ja DÆVEN er et od som beskriver han ganske godt ;) Nå er det slutt på Mr. Grey! Wæææ

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...