torsdag 28. februar 2013

Barnas Favoritt

Ved Harryturer til vårt kjære naboland så finner man virkelig mye rart. De har virkelig MYE! Jeg husker som liten selv at det å få en slik "røykpakke" med sjokolade røyk var stas/kult. Noe som jeg i ettertid skjønner kanskje ikke var noe særlig, kanskje nettopp derfor det ikke fantes i norske hyller. Jeg hadde jo IKKE gitt det til mine barn.

Men nå snakker jeg meg litt bort her. Poenget mitt er: Vi fikk tips om å kjøpe noe morsomt sist gang vi var i Sverige. Og gjett om det har slått ann her i heimen! :)

Nemlig MAGISKE SUGERØR!


Det er plast-sugerør med små kuler inni. Disse små kulene inneholder smak som feks sjokolade, jordbær og vanilje. Putt sugerøret ned i melken, sug og VIPS så har du feks jordbærmelk :)



Smaker godt og ikke minst veldig morsomt!
Note too self, kjøp mer..

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...