onsdag 27. februar 2013

Sofa med lugg

 Nå tror jeg jeg kan si, uten å overdrive, at de fleste er dritt lei mine kontinuerlige oppdateringer av status og bilder på facebook. I mangel på blogging så er det de stakkars sjelene på facebook som får gjennom gå :) Det er ikke langt unne 3 mnd siden forrige innlegg på bloggen. "Tiden flyr" i ny forstand.
Siden sist gang her inne så har det vært jul, nyttår, bursdag for vesla, nye innleggelser på Modum og mange, mange hverdager med sitt innhold. Det å skulle oppsummere det hele er uaktuelt da jeg sikkert hadde sitti her til bjørnene kryper ut av hiet sitt.
Derfor slenger jeg ut noen bilder som noen sikkert har sett tidligere da jeg har vært en aktiv bruker av Instagram i bloggens fravær :)














Da jeg føler skriver gleden igjen kommer pulserende tilbake så får jeg håpe det bli mer blogging fremover.  Så hvis det er interessant å lese min dagbok / svada så vær så god :) Og til dere på facebook.. Jeg skal prøve ikke plage dere så alt for mye. Hvis du vet om facebook-rehab gruppe så rop ut!

Med VM på tv, bena høyt og kaffe i koppen så har jeg det ganske så greit akkurat nå. Gutta våre fra Nord gjorde det ganske så bra og det er fryktelig gøy :) Det er noe med det å se på supre utøvere jobbe ræva av seg imens man selv sitter godt limt fast i sofaen. Det gir virkelig motivasjon til å begynne å røre mer på seg!
Det er bare så synd at den motivasjonen kun varer i ett par minutter, før den så og si er totalt fraværende :)

Dagen husmor har også være ganske så fraværende så nå får jeg se å få dratt meg ut av sofaen for å fikse litt. Blandt annet så har min lille søte Lily begynt vår-røytingen. Det vil altså si hårete tilstander i heimen.. sofa med lugg, brødskiver med lugg.. Ja du skjønner tegninga..
I farta!

Have a nice one!




2 kommentarer:

  1. velkommen tilbake da:) håper på mange innlegg fremover! kjempe flotte bilder og liker din nye tattis;)

    btw, vet ikke om det er dataen min som gjør det men teksten på innleggene dine er ganske duse i fargen så er vanskelig å lese :/

    SvarSlett
  2. Takk Katrine Helen ! Kjempe fornøyd med den nye tattooen :)

    Nå har jeg gjort om på tekst type og farge ;) Takk for tips!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...