mandag 30. september 2013

Im back.... I think

Blogg?
Det er evigheter siden bloggen sist i det hele tatt ble unnet en liten tanke, men forrige dagen kom den snikende. Jeg ble sittende og bla meg igjennom gamle innlegg, bilder og videoer. Og da kjente jeg blogglysten puste meg i nakken. Så da sitter jeg her da, og skriver dette.
Denne lysten til å blogge igjen har kommet litt av og på uten hell det siste året. Så da får tiden bare vise om jeg blir bitt av basillen denne gang... ORDENTLIG!



Hvis du scroller ned til forrige innlegg så var det da hvit pudder på bakken. Og nå er det nesten tid for ny ankomst av selveste Kong vinter. Det sier seg vel selv at det har skjedd mye i Det Blå Huset siden sist jeg tittet innom.

Kort oppsummert:
Min søster giftet seg med flotte Lars Christian, jeg var forlover
Vi har hatt en deilig uke i Tyrkia
Som de fleste andre Nordmenn så har vi hatt en varm, fantastisk norsk sommerferie
Linnea Marie har mistet sine første tenner og blitt førskolebarn ( aka Klubb-barn)
Lian Matheo har begynt å interessere seg for språk ( Thank God!) og utvilket vilje. 
Vi har pusset opp soverommene i huset - Juhu!
Min gifte søster har født en vakker gutt <3
Jeg har begynt å røre litt på det skrøpelige liket og fått sansen for powerwalk.
Oh jeg har tatt en tur tilbake i tid ( føles det ut som) for reunion med ungdomsskolen!
+++++++ div turer på Operaen, fester og masse annet som jeg kunne skrevet om i evigheten..

Hvis du har fulgt meg på Instagram "renate_inthahouse" så har jeg i bloggens fravær vært en meget aktiv bruker der :) Hvis ikke kommer det noen bilder her





















Da vil jeg avslutte med å gi meg selv en liten klapp å skulderen for å ha funnet veien tilbake hit! Og satser på at blogglysten velter over meg :) Ikke fordi jeg har så mye nyttig og komme med, men fordi jeg vil..
For "gamle" dagers skyld så slenger jeg med ett av våre rare norske uttrykk med forklaring:

Å være på bærtur - Både og faktisk samle bær i skogen, eller at du har rotet deg helt bort enten i ord eller handling

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...