torsdag 31. oktober 2013

Å skille seg ut i mengden ?

I dag har dagen fortjent frasen "turbotorsdag"! Med en laaang legetime for vesla, terapi for mor, handling til sukker-sultne barn, middagslaging, skap-skruing, musikk barnehage og knask eller knep runde. Men slik er det da når man skal gjøre alt på engang og i siste liten. Med Linnea sendt i musikkbarnehage etter dinner fant vi ut av vi skulle sette sammen den blytunge Pax Garderoben. Kjempe lur timing Renate!
Der stod vi da og hold den tunge garderoben sammen samtidig som vi prøver lirke delene i hverandre, da det begynner å ringe på døren " Ehhh.. hva gjør vi nå? HOLD HER!"...... "Knask eller knep?" "værsågod skumle små" :) Og dette skjedde gang på gang på gang.. Og det var BARE vår egen skyld. 
Så var det bare å etterlate Mannen med skruene imens jeg kledde på Lian kostymet før Linnea kom som en vind hjem fra musikk barnehagen. Og da var vi i gang. Jeg stoppet å telle hvor mange ganger jeg hørte " ÅÅÅÅh.. dette er den beste halloween noen gang!" etter sånn ca 20 fraser av dette. Good Mommy award comming my way?


Linnea var Heks ( som 80-90 % av alle andre jenter der ute) og Lian det søteste lille gresskar jeg noen gang har sett :)

Slitne sukkerhøye barn sover søtt og jeg sitter nå å prøve finne ut av hvordan jeg skal motstå all den fristelsen i skapet... hjelp!

Happy Halloween!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...