torsdag 24. oktober 2013

Bedre føre var, enn etter snar..

I dag stod Shopping på agendaen. Ingen ting vekker en trøtt skrott mer enn ordet SHOPPING! Jippi!
Denne gangen var det ikke ting til meg selv, men til ungene. Lian har snart bursdag så da måtte jeg jo på ToysRus for å se hva jeg fant. Jeg synes det er sååå mye lettere å finne ting til Linnea enn til Lian Matheo. Det kan jo selvsagt ha noe med å gjøre at hun har bestemte meninger om hva hun ønsker seg, imens Lian ikke vet eller klarer uttrykke det. For han så kommer det meste på "sølvfat" og han er fornøyd med det meste :)


Jeg dro derfor innom min søster for å ta en tur til Alnabru med hun og baby JC. Der hadde vi nemlig alt samlet på ett sted. XXl, ToysRus, Stoff & Stil og BarnasHus outlet rett oppi gata.
Leker var det ingen problem å finne på ToysRus der har det jo alt ett barn kan ønske seg!

Kjapp tur innom XXL for å se om flaksen var med meg denne gangen, men det som var på tilbud jeg skulle ha var selvsagt utsolgt så da sparte jeg de kronene. En ting jeg fikk med meg derifra var en rooosa trenings matte som min søster spanderte. Happy birthday too me på forhånd! :)
En pitstop på Stoff & Stil tok litt lengre tid en først antatt da det var flere enn meg som skulle dit den dagen tydeligvis. MEN det var så verdt det da jeg fant utrolig fint uglestoff som skal bli til gardiner på Linnea sitt rom :) Her skal man tidlig krøkes og prakkes på alt mor liker nemlig. Ugle-love! 



Jeg har lenge tenkt meg på BarnasHus Outlet på Kalbakken. Med 2 barnehage barn blir det nemlig ganske så mye klær som må kjøpes inn i løpet av ett år. Og billig er det ihvertfall ikke! Så her skal det spares der det kan. Her selges det masser av klær og utstyr som er i fjorårets fager. 50% avslag for at vinterdressen er lilla istedenfor oransje? Hallo? Klart jeg handler her da ! Kong vinter kommer snart og da må dressen være klar.
Jeg fikk ett todelt regntøy-sett og en vinterdress til halvpris. 799,- & 499,- ble 399,- & 199,-! Kupp kalles det!



Godt fornøyd med dagens innkjøp en en smule fattigere, sitter jeg nå i sofaen etter middag og snøfter til Peppa Gris på barnetv. Linnea er i musikkbarnehagen for å bli neste Mozart ;) Så får vi se om jeg finner frem symaskina etter ungene har lagt seg, eller om gardin prosjektet blir liggende til neste år. "Vi gjør det i morgen". yeah right..

Noen har visst sett hvordan mamma gjør det ;)

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...