lørdag 5. oktober 2013

Der jeg hører hjemme

Endelig i sofaen hjemme på landet.  Der jeg hører hjemme...
Hadde en kjempe hyggelig kveld i Oslo hos Ida i går med god mat, god vin, god musikk og fantastisk selskap :) Men som det husmoren jeg er så kan slike kvelden fort bli litt "våte", igår var intet unntak. iiik, flaut! Men slik er det jo.. Lenge leve ungdommen! Forever seventeen !



Dagen derpå var formen ganske bra bortsett fra disse nervene og abstinenser for å komme hjem til barna. De har virkelig hatt det supert dette døgnet sammen med Mimmi og Moffa. De har vært i nordmarka med bålkos, bakt cookies og jammen meg en tur til kløfta også. Så da måtte jeg vente litt lengre enn ønsket for å se de i dag, men den som venter på noe godt...
Slike "slitsomme" kvelder på byen ( ja jeg vet det er min egen skyld) setter liksom ting litt i perspektiv. Jeg setter så ekstremt pris på dette livet jeg har skapt meg :) Og det burde man tenke litt oftere på.. Det er alltid veldig lett å fokusere på det som IKKE er bra.. Takk til fantastiske venner :)

Nå ligger 2 nybada barn oppe i sengene sine og sover( I hope) med Anne Cath Vestli sin stemme i bakgrunnen. Maken til hypre de har vært i dag så har en mistanke om at mimmi har vært soft på sukker inntaket :P 
Stearinlysene er tent, det er fyr i peisen, bena er på bordet og colaen i glasset. Nå mangler bare Mannen i huset men han kommer hjem fra jakta i morgen. Og gjett hvem det er sin tur til å ta husarbeidet da, etter 1 uke med ferie? Ikke jeg ihvertfall...


Dagens norske uttrykk:
Å være på bølgelengde - Når noen skjønner hverandre svært godt, kommer godt overens

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Vi e på bølgelengde! ;) va en fin kveld med dokker :* Love you girls <3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...