torsdag 10. oktober 2013

Du skal høre mye før ørene detter av...

Dagene flyr avgårde med fulle timeplaner.
I går var det morgen race for å få ungene avgårde til bhg slik at jeg kunne levere bilen på verksted. Noe som var veldig uvant da jeg setter stor pris på rolige morgener med barna. Anyways.. Kjøre bilen til verkstedet og tusle de 4 km til svigermor :) Hun driver å etterutdanner seg til sykepleier og trenger litt hjelp med eksamen. Jeg stiller gjerne opp da jeg synes det er super lærerikt og gjerne skulle gått sykepleien selv ! Den dama er rå tøff!



Etter noen timer eksamens arbeid og ennå ventende bil på verksted så ble jeg med søsteren på en shopping tur. Blakk som en kirkerotte for tiden, men er det to butikker man ikke kan gå inn i og ikke komme tomhendt ut av så er det "Søstrene Grene" og "XXL". Ka-ching!
New cute bottle for me! Og ikke minst en form for trygghetsalarm for aktive jenter. ROOOOOSA SELVFØLGELIG!




Dagen i dag gikk også til spreke svigermor slik at eksamen kunne bli sendt avgårde. Hente de vakre rakkerungene i bhg, hjem å lage taco, dusje vesla og hive seg i bilen for det vesla har ventet på hele uken nemlig gudmors nyoppstarta 
Musikk barnehage!

Det slo virkelig ann iblant de påmeldte 4-6 åringene. De stor koste seg!
Det ble sang, dans, instrumenter, hvisking, HYLING, refleksjoner og masse masse latter og glede :) Au øra mine :P Vi gleder oss MAX til neste torsdag!

Dagens norske uttrykk:
Du skal høre mye før ørene detter av - Man hører noe veldig, veldig rart

Have a nice one!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...