søndag 13. oktober 2013

En god helg

Helgen pleier som regel være den tiden du bruker til å samle krefter til ny uke. Du gjør litt av det du må, litt av det du vil og noen ganger mye av ingenting. Denne helgen for vår del har gått i ett kjør, men ikke i den negative enden. Vi har virkelig stor kost oss stor som liten!
Lørdag tok jeg med meg barna og lot Mannen sitte igjen med xboxen. Vi dro ned til min gode venn Alexandra for lunsj med henne og flotte Marthe + alle barna våres. Man skulle tro at 3 mammaer og 6 barn skulle bli ganske så høylytt, men alle lekte fint sammen både inne og ute :)
Etter disse hyggelige timene dro vi videre til svigermor og svigerfar der ungene skulle sove i natt. En mer gledesfylt dag for ungene skal du lete lenge etter!


I sommer hjalp jeg og flere andre ett søtt nabopar i bryllupet deres. De hadde nå invitert til en "takk for hjelpen fest" / "drikk opp alkoholen fest". Fantastisk god mat, edle dråper og godt selskap. Konkluderer med at det ble en våt kveld med mye latter og gode rytmer ;)


Søndagen våknet vi reduserte begge to men ved relativt godt humør. Noen liter vann og ett par kaffekopper senere var det tid for å kjøre Mannen på jobb. Ungene og jeg tok turen opp nordmarka til bestemor og bestefar for å feire min svogers bursdag.
Nydelig vær, flotte farger, pølser, kaker og mange gode klemmer oppe i vårt lille paradis. ÆDDA BÆDDA SUCKERS! 



Sier meg godt fornøyd med helgen og bøyer meg i støvet og roper "thank god for hverdag"!

Dagens norske uttrykk:
Å legge inn årene - Å gi opp

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...