tirsdag 1. oktober 2013

Eplet faller ikke langt ifra stammen..!

Jeg har i mine voksne år vært en troende når det gjelder Karma. What goes around comes around, you reap what you sow...
Og etter denne ekstraordinære tirsdags morgen kan jeg trygt si at troen på Karma står enda sterkere.

Jeg våknet i dag til at min vakre datter står forran meg med hendene på hodet. " Hei jenta mi. Hva er det?" En jente med ett lurt blikk stirrer tilbake. Etterhvert kommer det noen få ord " Jeg ser ut som en gutt"
Med disse ordene slår det meg hvorfor hun holder hendene på hodet.... HVOR ER HÅRET HENNES? Jeg tar hendene hennes bort fra hodet og klarer ikke holde ordene tilbake. " Neimenn gud hva har du gjort?"
Linnea har lekt frisør på seg selv. ORDENTLIG! Jenta med det tykke, blonde, lange, vakre håret har klipt bort alt sammen.. Og da mener jeg alt! Helt, helt, helt kort.. Eneste bevis på at dette håret for en kort stund siden var langt, er en liten fjone nedover ryggen ( jeg jeg selvfølgelig måtte klippe bort nå).
Man kan vel si at jeg ble sjokkert.. VELDIG SJOKKERT. Men etter en liten stund klarer vi ikke gjøre annet enn å le :) For det hele (tross galskapen) er jo ganske så komisk! Dessuten så jeg jo på jenta mi at hun angret noe veldig på det hun hadde gjort med seg selv. Latter ble redningen! og ikke minst å fortelle lille frøken frisør at hun er vakker uansett <3

Som nevnt over så tror jeg på Karma.
Det har seg jo nemlig slik at dette synet av en kortklipt datter på morgenkvisten har skjedd en generasjon tidligere. Nemlig den morgenen da min mamma møtte det samme synet. iiiiiik! Men stakkars mamma hadde da 2 jenter som hadde klipt hverandre. Jeg klipte min lillesøster og meg selv. resultatet ble da 2 guttekorte jenter :P Karma is a bitch..

Kan tro telefonsamtalen til Mannen ( som er på jakt) ble litt utenom det vanlige. Og ikke minst de sjokkerte ansiktene til de flotte damene i barnehagen.
Dagen går da idag til å støvsuge hele huset.. Det er nemlig hår over alt! Vakkert gyllent hår som ender sin lange ferd rett i støvsugeren :(



Etter barnehagen i dag går turen rett til Linneas fadder som er frisør for å gjøre et forsøk på å lage en slags frisyre av det så alt for korte håret. Krysser fingre og tær for at håret vokser noen cm iløpet av dagen slik at dette lar seg gjøre :P Yeah right!

Det ble hvertfall ikke noe problem å finne noe og blogge om i dag da...

Have a nice one!

2 kommentarer:

  1. shit!!!! tror ikke jeg hadde visst om jeg skulle le eller gråte!! Tror jeg gjemmer alle saksene i huset med engang! :p alt de finner på disse små;)

    SvarSlett
  2. Ja det er virkelig helt utrolig, er litt i surrealisme-land enda jeg.. Var helt på tuppa den dagen :P

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...