fredag 25. oktober 2013

Fremtidig kjøpmann ?

Kaputt på sofaen!
Gud å deilig det er når gjestene har kommet seg ut av huset. Missforstå meg rett jeg synes det er super hyggelig med slike familie bursdager, men når man har stått på siden kl 10 om morgenen så er man ganske så ferdig tidlig på kvelden. Tusen takk for flotte gaver, gode klemmer og hyggelig samvær! 

Det har jo blitt slik at Lian og jeg pleier slå sammen bursdagsfeiringen vår da vi har bursdag med 3 dagers mellomrom. Vi er jo så heldige å ha masse familie, så i år valgte vi å dele familien slik at vi får med oss alle vi er glad i. 
Idag ble det feiring med min side av familien. Vi feirer min bursdag, ( som er i morgen) og Lian sin bursdag ( som er tirsdag ). Også feirer vi Lian på nytt på selveste dagen hans med Mannen sin side av familien :) 2 bursdager gjør ikke noe det vel? More Cake!

Apropos kake så har undertegnede mer eller mindre stått på kjøkkenet hele dagen. Jeg er IKKE glad i å bake, med vekt på ikke! Jeg synes det er grise kjedelig og en tålmodighets prøve uten like. Men skal det gjøres så skal det gjøres ordentlig. Kanskje det er nettopp derfor jeg hater det? Jeg blir så utrolig sur når det ikke blir slik jeg vil. Anyways den tidligere fortvilelse jeg har hatt med smørkremen  ble i dag en lek med min nye sprøytepose fra Tupperware! Det må være første gang jeg har brølt "juhu" under baking... noen gang!




Jeg tok også en veldig lettvinn løsning i dag. Det enhver perfekt vertinne ikke skal gjøre, nemlig bruk av engangs tallerkener og bestikk. iiiik! Men pokker heller altså, oppvask herfra til månen er det siste jeg vil gjøre etter en lang dag. Dessuten fant jeg ett veldig sjarmerende engangs bestikk i tre som man skimter i bilde over ;)




Godt fornøyde alle mann, med ikke så alt for mye å rydde opp heller. Lian var ganske så overveldet over alle de fine gavene, men kassaapparatet var nok det som fanget oppmerksomheten mest ;) Ka-Ching!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...