tirsdag 22. oktober 2013

Med huset fullt av latter

Linnea og nabo Linnea er verdens bestevenner ( og sikkert uvenner også). I dag har det vært fullstendig latter krampe i stuen. Det har vært disco på høyt nivå, fotoshoot, morsomme tegninger osv osv. Lian, som den attpåklatten han er, har vært monster til han nesten sovnet på sofaen.
Det er ikke hver dag man er like tålmodig med høyt nivå av latter, dans og lek, men i dag har jeg ledd like godt med selv ;)


Mannen i huset jobber fortsatt kveld/natt så middagene blir relativt enkle. Særlig fordi jeg har en gutt som ikke "liker" middag og bare små spiser, jeg har som kjent en mindre appetitt og Linnea spiser alt. At jeg da ikke er super-mom med super mat får bare være.
Grillet kylling fra Spar, brødskive, potetgull og sukkererter - CHECK!



Ellers nytt i et blå huset:

 Fikk gave i posten av søte Thine <3 Rosasløyfe-refleks som ble satt på vesken
 Ups : salg på Gran resulterte i ny MEGAKUL jakke!
Jeg får Snap av min venninne som jobber sammen med Gubben min: Hei Hei Mannen

Unger i seng, Sinnasnekkern på tv, huset er shinet ( nesten) og en venninne er på vei til meg med Kina-mat. En god over gjennomsnittet tirsdag!

Dagens norske uttrykk:
Å klare brasene - Å greie noe, å mestre en oppgave

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...