fredag 4. oktober 2013

On tape

Jeg er ikke den perfekte mor. Jeg kunne godt vært flinkere på å finne på ting og tang med ungene. Jeg skal bli flinkere til å finne på ting. Men ofte blir det inne kos. Særlig på denne årstiden.
Om sommeren er vi som regel ute hele tiden, men da er det som regel litt lettere å bare gå ut døren uten alt for mye styr.
Nå skal det litt mer klær og tiltak til. Dessuten så synes barna det er veldig behagelig å slappe av i sofaen med "barnevakten" aka TV etter en aktiv dag i barnehagen.
Så her er altså jeg i min usminkede sannhet med begge ungene på fanget plassert i sofaen forran TV'en. Det blir nok ingen perfekt mor award på meg, men det gjør meg ingenting :) Smeller til med ett lite hikk på slutten for ydmykelsens skyld. Enjoy!

video

Og for de jeg "selvfølgelig" synes mitt barn er det søteste i verden, legger vi til video fra sommerferien :P

video

Nå skal huset shines og ungenes bag pakkes. Barna skal nemlig ha en etterlengtet overnatting hos Mimmi og Moffa! Mannen i huset er fremdeles på sjøfugl-jakt og jeg benytter meg av anledningen til å besøke venninner i Tigerstaden.
Dagens sitat fra Lian Matheo : " Jeg elsker Mimmi og godteri!"

Dagens norske uttrykk :
Å skyte gullfuglen -  Å gjøre det stort, eksempelvis å vinne i tipping eller å få seg en rik ektefelle

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Det er lov å ha "inne" tid nå på høsten. Jeg er akkuratt like flink som deg til å benytte den "in house" barnevakten på ettermiddagene ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...