fredag 18. oktober 2013

Pssst.. En liten hemmelighet

Idag var endelig dagen her ! En venninne av Linnea i barnehagen skulle sove over !
Jeg ble møtt i barnehage-porten av hopping, roping og latter av glede :) Med to femåringer og en toåring alene siden Mannen er på jobb, så jeg for meg at det kunne bli ett høyt aktivitets nivå. Men så feil kan man ta, lenge leve pessimismen. Det har virkelig gått over all forventning ;) Jentene har sett film, lekt, kledd seg ut, tegnet, spist middag og lagt seg i seng med TOPPKARAKTERER ! 
De har bare kost seg sammen, i alt, uten rampestreker.. er det mulig? Jeg er så imponert og stolt !




Nå er tre flotte unger i drømmeland og jeg ligger i sofaen for å lade meg til morgendagen. Men burde kanskje løpe 100 ganger rundt huset da jeg var dum nok til å lese kcal pr bolle på forpakningen.. I morgen er det bursdag hos nabojenta, henting av lister og familie bursdag i Nittedal. More Cakes! Hjelp!

For å slippe bli en "glansbilde-blogg" slenger jeg på ett super fint interiør bilde fra igår :

Bak fasaden
Fint ikke sant?! Og det er MYE mer rot utenfor kameraet sine rammer!
Det var nemlig den store arkiveringsdagen i går kveld. = mye mer rot enn man hadde regnet med, totalt kaos og 1 skikkelig gretten Fru. Det tok noen timer hvor rotet egentlig bare ble verre og verre, men orden ble det da tilslutt.
Note to self: Ikke vent ett år til neste gang!

Men seriøst.. ( åh gud det hørtes veldig fjortis ut) Det er jo faktisk slik at når man legger ut bilder av hjemmet sitt så ser det jo alltid ryddig og flott ut. Da skal jeg fortelle deg en hemmelighet.. Det er JUKS!
Enten så "stager" du akkurat det du skal ta bilde av, finner en liten flekk i huset som faktisk ser anstendig ut og tar bilde der, eller stormrydder rett før knips!
Enten så er det over nevnte realiteten for ALLE, ellers så finnes det faktisk noen av de som har huset strøkent til enhver tid. De menneskene må jo være enten uten barn eller totalt utslitt...

Dagens norske uttrykk:
Å være med på notene - Å gjøre som de andre

Have a nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...