tirsdag 15. oktober 2013

Super gave - gave tips

I slutten av svangerskapet til søster feiret hun fødselsdag. Jeg kom i den anledning over en super gave. Nemlig navnesmykke, men siden de ennå ikke hadde bestemt seg for navn til den kommende tassen annonserte jeg at gaven måtte vente. Jeg sa jo ikke hva det var, men at den perfekte gaven måtte komme litt senere.
Den vakre gutten ble født og fikk navnet Jan Christian <3 Da gikk jeg rett inn på www.mittnavnesmykke.no og bestilte dette vakre smykke.

Der fikk dere en jævlig god gratis reklame Mittnavnesmykke.no :)


Endelig kom gaven i postkassen og jeg gledet meg som et barn for å gi min søster gaven! I mine øyne så er det den perfekte gave, og må innrømme at jeg ønsker meg VELDIG et slikt smykke selv :) Hint, hint til den det må gjelde.
Nå har hun sine to barn rundt halsen <3

Gjennomtenkte, personlige gaver er det vakreste som finnes!
Og nettopp disse gave har ingenting med størrelsen på lommeboken å gjøre. Det kan være alt ifra noe du har lagt merke til personen ønsker seg eller trenger, hjemmelagde gaver, care-package osv.
Jeg er veldig fan av alt det overnevte! Det er faktisk tanken som teller! WORD!
Her om dagen fikk jeg en fantastisk "takk for hjelpen" gave av gode naboer. Og den var så vakker! Så gjennomtenkt og gjennomført. I skikkelig care-package ånd :) And I loved it!


Som tidligere nevnt feiret vi svoger sin bursdag i helgen. Jeg visste ikke hva jeg skulle finne til denne mannen. Det er MYE vanskeligere å kjøpe gave til mannfolk enn damer synes nå jeg. Svaret ble da care-package. Jeg kjøpte en flott oppbevarings kurv/box og fylte den med noe han likte og noe han trengte. Det ble en Guinness, en Kilkenny (øl), ett par ullsokker, en is-skape til bilen og ett Illustrert Vitenskap blad :)

Hjemmelagde gaver er også noe av det fineste jeg kan få. Slik har det jo selvfølgelig ikke alltid vært. Jeg som alle andre små jenter ( og gutter) hatet å få disse myke hjemmelagde gavene. Lite visste jeg da hvor mye tid og kjærlighet som ligger bak disse gavene. Jeg har selv fått både hjemmelagde kort, lerret, puter, sokker, skjerf osv osv osv. Og jeg blir SÅÅÅ takknemlig !
Dette har jo satt sitt preg på meg, og jeg elsker å lage gaver selv også :) Det har særlig blitt en god del personlige lerret og puter.
Hjemmelagde gaver er da noe jeg kommer til å fortsette med helt til jeg få høre too my face eller rundt ett hjørne at det ikke var noe særlig :)





Bruk gjerne noen av mine ydmyke tips til Julegaver !

Nå skal trollungene i seng slik at naboens tenåring trygt kan komme over for å passe på. Mor skal nemlig på Tupperware møte! Tommel opp ;)

Have a nice one!


2 kommentarer:

  1. Nydelig smykke :) Jeg har "gullunge" smykke selv, en gullunge for hver av barna, er et av de smykkene som betyr mest, og jeg bruker det så godt som hver dag, for da er de med meg hele tiden ;)

    SvarSlett
  2. Heldige du GladMamma! Jeg gleder meg til den dagen jeg får ett slikt smykke :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...