onsdag 30. oktober 2013

Vakkert iPhone deksel

Ja.. Da var den flotte pc'en min hengt seg igjen da. Pokker assa! Og jeg får som vanlig ikke rota meg til å klage på møkka kjøpet fra Elkjøp. My bad...
Da blir det blogging fra iPhone isteden.

Anyways.. Poenget med dette innlegget var ikke å syte men å skryte! Det er noe vi bloggere pleier være meget gode på nemlig. Denne dagens skryte innlegg går til caseapp.no!
Jeg designet mitt eget iPhone deksel der for noen dager siden og i går kom det i posten:) Og jeg ble så fornøyd! Vakkert ble det! Det kan jo ikke bli noe annet enn det med dette bilde og teksten :)
Nå er det straks IKEA.. Kanskje jeg får bestemt meg for garderobe denne gangen? Tviler.... Have a Nice one!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...