mandag 18. november 2013

Biohazard

Fru bakteriebombe har tydeligvis ikke gjort sitt for å kvitte seg med forkjølelsen. Jeg våknet i dag med en enda mer potte tett nese og hoste som rivjern i brystet. Når man har en kropp som ser ut som om en orkan har herjet med en, og føles like dann, gjør det noe med humøret. Jeg er ganske sikker på at jeg så en anelse skuffelse i barnas øyne da takraset kom nedover trappen. Enda en dag med dette monsteret av en mamma.
Missforstå meg rett jeg gjør jo mitt beste for å ikke lempe frustrasjon over på barna, men jeg er da bare menneske. De virket faktisk veldig glad for å komme i bhg i dag. Løp av gårde med ett lite vink, imens barnehage "tantene" viket lang vei med ett lite nervøst smil for monsteret med dassetøy, ugreddhår, rennende nese og en mindre fornøyd mine.


Uten å tenke mye over at denne epidemien kan spre seg videre tok jeg en tur innom butikken for å kjøpe inn resten av arsenalet.


Førstehjelp mot monster forkjølelse:
2 dråper Japansk peppermynteolje i ett glass vann 2 ganger om dagen
1 brusetablett Mulitvitamin
Te med honning
Otrivin til den værste buseansamlingen
Ibux til å gjøre eksplosjonen av hodet mindre smertefull
Gul Kamfer fordi jeg føler meg 70 og fordi det er godt
Kleennex som hindrer den røde nesen ifra å bli mer rød
Wasa Muslibar for å ikke sulte ihjel
Vørterøl fordi det har bestemor alltid sagt gjør deg stor og sterk

Så da er det bare å stole på at kroppen gjør sitt beste imot faenskapen. Og la huset aka svinestien bli i den forfattingen den er. Jeg har ikke tenkt til å røre meg av flekken før lymfeknutene på halsen ligner mindre på horn som stikker ut.
Wish me luck!
Krysser fingre, tær og det som krysses kan for at ungene slepper denne runden. Most usannsylig da huset i Biohazard mode.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...