søndag 10. november 2013

Burde-Burde Helg

Siden alle fedre løftes opp og frem ifra mors skygge i dag så kan jeg jo ikke være dårligere enn å rope høyt Gratulerer med farsdagen! Dere er unnværlig! Roy, Tom-Andre og alle andre pappaer der ute <3
Uten dere hadde vi vært en gjeng med mammadalter. Eller forresten uten dere så hadde vi ikke vært i det hele tatt. Nemlig! Pappaer er som mammaer, bare mye kulere. Jeg kan ikke se for meg min verden uten papppa, og ikke mine barn heller. Så der fikk dere den :)


Fars dagen her i hus gikk til stor opprydning. Og det var drit deilig! Vi har nemlig en god del lagringsplass i det lille huset vårt, uten at man skal klage på det. Ulempen med disse lagringsplassene er at de fort blir sånne steder man stuer vekk rotet. Det begynner først med nøye plassering av rotet i boder, og ender med kasting av ting inn der. Vi var på det siste stadiet.. Nemlig "åpne-døren-såvidt-kaste-inn-og-lukk-igjen-døren-før-alt-renner-ut-stadiet".
Og slik var det da i boden på soverommet, boden i gangen, rommet under trappen og uteboden. Man kan trygt si at det var en god del. Og derfor er det som om 20kg er løftet fra våre her vi sitter i sofen. Godt fornøyde med at i dag var dagen da vi gadd. Jippi!

Ungene har drevet med sitt - smykke perling er gøy

Tross denne burde-burde helgen så har Mannen fått sine velfortjente farsdags privilegier skvist innimellom der. Han fikk selvsagt farsdags gave, taco til middag, xbox spilling uten syting og noen kalde gode. 
Egg & bacon står på menyen nå om 20 min, og det er heller ikke noe å ymse av. Men bacon får han steke selv, det får da være grenser ;)

Ellers så har hun med gullfisk hukommelsen glemt mesteparten av hva de siste dagene har gått til bortsett fra de dagene jeg har knipset litt med telefonen.



Jeg har vært på "møte" med en klarsynt med masse andre herlige damer. Det var natruligvis veldig spennende! Klorer meg fast til at min fremtid er lys, vakker og inneholder masse klær. YES! 
Kvelden var mulig takket være den søte dama på øverste bilde som passet trollungene. Thanks :)

 Ende mer adventskalender innkjøp, julegave innkjøp og innpakning av nevnte
 Besøk av søster og god gutten JC <3
Mange kvelder forran ovnen, med frysepinne nr 1 klistret inntil.

En søt og god en på lørdags kvelden er Lov!

Mandag i morgen, da ett hav med skrot ligger å venter ute på plenen på turen ned til dynga. Arbeidslyst trenger deg på, her skal du motstand finne!

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...