søndag 3. november 2013

Fest og annet gøy

Søndags feelingen er komplett med energien tømt, lys på bordet, mannen i sofaen ved siden av, rotet liggende og "Alt for Norge" på skjermen. Liket ligger kvalm og angrende på sofaen etter dagens kino-opplevelse aka godteri-tur og McDonalds.
Linnea har nemlig aldri vært på kino så tante og onkel ville ta henne med på dette i dag. Jeg måtte mase meg til å bli med siden jeg ville jo gjerne se vesla sin reaksjon på sin første kino opplevelse :) Og DET fikk jeg lov til tilsultt. Vi tok turen til Lillestrøm Kino for å se Disney Pixar sin nye "Fly" aka "Planes", på første rad med fanget fullt av godsaker. Note too self: Gjør dette oftere!


Ellers så begynte helgen min i forkle mitt med armer og ben full av sjokolade. Denne kvelden skulle jeg nemlig feires med gode venner :) Jeg lagde Cornflakes Godis( Oppskrift ), Oreo Kuler (Oppskrift), Brownies (Takk Toro) og Marsmellows dyppet i hvitsjokolade m/pynt. Sjokoladefest!

Vi brukte kvelden til det en jentefest som regel brukes til.. En masse skravling, latter, fråtsing, skåling, dansing, synging og en og annen rar yogaposisjon - banan!






Tusen, Tusen takk for en kjempe fin kveld! Jeg føler meg veldig heldig som har slike fantastiske personer i livet mitt <3 You girls rock! Og ikke minst takk for de fantastiske gavene!

Nytt treningstøy, Kettlebell, kakefat, trenings taske og gavekort på XXL. What more colud a girl dream want? JIPPI :)

Med en del bursdagsfeiringer over så er det lenge til jeg skal bake igjen kjenner jeg. Men hvem vet, kanskje husmorsenme trenger seg igjennom i ny og ne ?
Der var "Alt for Norge" over ser jeg og Mannen har satt på "Terminator" til min store fortvilelse. Hvem vinner kampen om fjernkontrollen mon tro? Fortsettelse følger...

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...