tirsdag 12. november 2013

Gavekort fra jentene

På bursdagen min for ett par uker siden fikk jeg, som tidligere nevnt, mange fine gaver av flotte mennesker <3 Tusen takk! En av gavene var gavekort på XXL. 
Det som er morsomt med gavekort er jo at du får akkurat det du ønsker deg, i fargen du ønsker deg, i riktig størrelse og kan vente med innkjøp til det kommer tilbud slik at du får enda mer med deg hjem :) Jippi!
Og hvis du først ønsker deg noe nytt til sport og fritid så er det selvfølgelig XXL du skal dra til. Med mindre du driter penger da, det gjør ikke jeg. De har alltid gode tilbud, stort utvalg og ganske så lavere i normalpris enn andre sportsbutikker. 


Tusen takk jenter :) Gavekortet gav meg:
- En liten hodelykt

Bortsett fra super morsom gratis shopping med gavekort så har bank kortet gått varmt i dag også. MEN nå er straks ALLE julegavene i boks, og jeg kan nyte en noe mer stress-fri adventstid:)
Ædda, bædda!
Med så mange timer som Kine og jeg tuslet rundt på senteret idag så kunne vi vel egentlig tatt på oss trenings antrekk, du skulle nemlig bare visst hvor mange kalorier du forbrenner på nettopp dette :) Mange timers shopping altså. Mener jeg har en oversikt fra min tidligere Helsesportpedagog/Idrettsleder om akkurat dette.. Den finner jeg frem litt senere.. Stay tuned..

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...