søndag 17. november 2013

Gi meg en bålpannne please

For det først så vil jeg bare si

<3 Hvil i fred Magnhild <3
Du var en vakker person med ett vakkert hjerte. Du hadde mange som var veldig glad i deg, og det er ikke rart da du var den personen du var<3 Vi savner deg Bestemor & Oldemor <3

Mannen i huset mistet sin kjære bestemor og barna sin oldemor forrige uke :( Fredagen var det begravelse. Begravelsen var virkelig trist, verdig og vakker.


Gårsdagen ble en ordentlig familie dag.
Ungene og jeg begynte dagen i sofaen med film, frokost og youtube. Linnea har visst arvet sin mors forkjærlighet for ballett, fordi youtube klippene gikk omigjen og omigjen :) Mannen er på jobb og møter oss senere.
Noen timer senere beveger vi oss ut og ned til Mimmi og Moffa. Vi har lekt ute og inne, grillet pølser og marsmellows og dagen ble avsluttet med 2 altfor store porsjoner kalkunmiddag og kromkaker.



 Har du sett noe så vakkert? Lian, Leon og Linnea i hver sin Mariusgenser. 2 blå mariusgensere og Linneas rosa mariusgenser med mønsteret nederst istedenfor øverst :) Disse genserne går aldri av moten.
Jeg venter i spenning på min egen Mariusgenser! Flotte Altmulig-Kine strikker nemlig en til meg i mine yndlingsfarger :) Hvit og grå! Yeeeeey!
 Tantes vakre JC er "bestandig" fornøyd! New name: Lykkeliten

Da mamma og pappa bor på den siden av dalen der solen blir borte før den idet hele tatt har stått opp så var det på med ullundertøy og votter tross lørdagens uvanlige varme. Denne dama stod godt planta forran bålpanna mesteparten av tiden.  By the way: EEEEEElsker mine nye HellyHansen shoes!

Nå er det søndag. Fremdeles fantastisk vær ute! Den ene facebook statusen etter den andre forteller om hvor koselig og aktiv dag flesteparten har. Slik er det ikke her. Mine stakkars barn å nøye seg med en sofamor som egentlig skulle vært sengeliggende. Bihulene holder på å eksplodere i takt med hodepinen, halsen har fått barberblader i svelget og hosten styrer humøret. 
Vet ikke helt hvem jeg synes synd på jeg. Meg selv eller ungene som må være inne på en dag som denne ? 
Multivitaminer, peppermynteolje og honning : gjør jobben deres!
Dagens høyeste ønske: Mann kom hjem fra jobb :(

Have a nice one! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...