onsdag 13. november 2013

Småpirk til irritasjon og frustrasjon

K-K-K-K-Kald.
I dag våknet vi på østlandet til en skyfri himmel. Det er virkelig godt å ligge i sengen og se opp på solskinn og blå-blå himmel. Da kommer det en lite smil i munnviken til den ellers så morgen sure fru Nielsen. Men smilet varer ikke lengre enn til jeg reiser meg opp og ser all frosten. Det er fint med solskinn altså men pokker.. Da begynte jeg å skjelve med engang.. Hutte-tu!
Siden bilen var dekt av en halv cm is så måtte miljøet vike for bilen på tomgang. Jeg vil ikke  ha en iskald mini med astma-anfall. Godt jeg køjpte meg en ny, søt og varm lue i går da hvertfall :)


Ellers så begynner jeg å bli meget lei av min egen treghet når det kommer til rommet til vesla For det første så bli jeg jo ikke ferdig. Det har jo kanskje noe å gjøre med at JEG GJØR JO IKKE NOE MED DET! Her gjenstår det skraping og maling av vinduskarm, maling av tak og lister rundt vinduet.. Det er jo liksom dette småpriket som ødelegger så veldig på helhets inntrykket!
En annen ting er jo at jeg ikke får bestemt meg for hvor møblene skal stå, så jeg flytter rundt hele tiden og blir aldri fornøyd nok. Men, men.. Slik er det bare når man heter VinglePetter
Noe jeg faktisk er fornøyd med er putene og gardinene jeg har sydd :) Ugledilla all the way :)

 Stoffet er fra Stoff & Stil på Alnabru

Note to self: Sett igang med det du irriterer deg over!


Nå har det gått en og en halv måned siden jeg fant Linnea en grufull morgen med de lange, gyldne lokkene avklipt. Og jeg synes ikke dette håret vokser noe særlig jeg assa. Hvor rask vokser hår egentlig?
Uansett så virker det ikke som hun bryr seg noe særlig om det, og at hun synes det er deilig å slippe hår i ansiktet.

HER kan du lese om den dagen hun klipte av seg prinsesse håret sitt.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...