tirsdag 26. november 2013

Turn that frown upside down

Lenge leve kvelds blogging! Da det ikke er A Capella med "Mamma! Mamma!", da jeg ikke lenger blir dratt i hver sin rettning, da jeg ikke har diverse flekker av dagen måltider på klærne, da jeg ikke lenger bryr meg om rotet rundt omkring i huset, da ikke telefonen ringer, da alle ærender er over, da unger pluss mann er i seng og jeg sitter å venter på at Jon Blund skal besøke meg også.
Da er datamaskinen min og bare min, og jeg kan ta meg den frihet til å skrive om dagens syssler eller noe annet, uten interesse for så veldig mange andre enn meg selv.

I går hadde jeg en skikkelig crappy dag. Mandags blues fikk plutselig en helt betydning. Men det var helt frem til jeg skulle på trening. Det var nemlig tid for å prøve denne zumbaen alle snakker om. Så tok jeg med meg treningstøyet til Avancia for å "turn that frown upside down". Det funka det!
Timen var ikke bare morsom men sinnsykt hard. Og når man kombinerer to av mine yndling syssler, rompe-risting og foss-svetting, så kan det ikke bli annet enn goodfeeling ;)


Dagen i dag var også tilegnet Gran. Nervetrollet må gang på gang trosse sin redsel for å kjøre på glattføre da det alltid er stuff too do. Terapi og deretter Veiledningstime på Avancia. Der jeg møtte en topp motivator av en personlig trener. Han hørte på hva jeg ønsket ut av treningen og satte opp ett trenings opplegg for meg, som vi da hadde en gjennomgang av. Jeg må si jeg følte meg ganske så pinglete der jeg hadde en "anelse" mindre vekter på apparatene. Men man må begynne i det små, og det var pokkers meg så tungt det å. Helt muskel svak er jeg jo ikke, men det skal nok bli andre boller. 
Hvem vet? Pågangsmot har jeg nok av og sta er mitt mellomnavn, så power her I come!


Etter denne timen var det å sladde meg bort i gata til NeedleInk Tattoo for å se lille siss under nålen. Med tattoo-maskina durende den deilige lyden må jeg innrømme jeg ble grønn av misunnelse der jeg satt. Den ble bare så fin! Og er man bitt av tattoo basillen skal det godt gjøres å komme ut av det. 
Jeg har lenge ønsket meg diverse tattoo's på min høyre arm, og med lottogevinsten som "forhåpentligvis" tikker inn i morgen skal man ikke se bort ifra at min tur is comming up!


Tilslutt slenger jeg på at jeg skal til tannlegen i morgen. Tannlegen liksom!
Jeg lider av EKSTREMT tannlegeskrekk! Det er så ille at jeg ikke har vært hos tannlegen på X antall år. Men nå har dagen kommet. Dagen nervene oppfører seg som om jeg skal i kista. Men jeg skal jo ikke det! Herregud menneske ta deg sammen!
Men før jeg blir alt for voksen, så er jeg så barnslig og redd at jeg skal ha med meg den store tåretørkeren nemlig mamma <3
Nå skal jeg til ett tannlegesenter som visst nok skal være eksperter på tannlegeskrekk, så hvis jeg ikke dør av hjerteinfarkt eller frykt så er jeg tilbake for å syte mer i morgen.

Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...