fredag 22. november 2013

Ulv i fåreklær

Jeg har verdens beste Hubby! Han kom nelimg hjem med gavekort på Avancia medlemskap til kona! Yeeeeey! Endelig :)



Fredag morgen og planen i dag var å melde meg på en gruppetime på Avancia. Men DET kan jeg bare glemme! Her er kroppen totalt satt ut ifra gårsdagens treningsøkt.
I går hadde jeg nemlig min første treningsøkt på Avancia Gran. Det vissne liket mitt trenger mer power! Og etter 20 min oppvarming på mølla så var tid for å teste svake muskler på diverse maskiner. Og jeg klinket til med både rygg, mage, ben, rompe og armer. Det føltes drit digg! 
Kjenne at du klarer, kjenne at kroppen lever, at musklene jobber og selvtilliten stiger ;)




Etter terapi, trening, hente/bringe i bhg, middagskos/stress, musikkbarnehage og legging av minsten så heiv jeg meg i bilen samme den gode nabo til IKEA. Fru nervetroll tørr ikke kjøre om vinteren så den supertøffe Stine tok oppgaven :P Vi var ikke de ENESTE på IKEA tydeligvis for det skoskapet jeg skulle kjøpe var utsolgt. Eller var det slik at jeg nettopp skulle ha DET skoskapet fordi det var DET som var utsolgt? Hmm.. Vel irritere seg over ting er det ikke mangel på her.


Noen supersøte englevinger til vesla klarte jeg ikke gå forbi, men vurderer sterkt å beholde disse helt for meg selv. Da jeg plutselig så litt søt ut. Kanskje jeg skal gå med de sånn til vanlig? Ulv i fåreklær ;)
Ja hvorfor ikke? Drit i Janteloven!


Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...