tirsdag 31. desember 2013

Det var det året hvor.....

Julen nærmer seg slutten med stormskritt.. Det samme gjør året 2013. Takk gud for at Maya folket tok feil om verdens undergang desember 2012 for da hadde dette året aldri funnet sted. Det har vært en veldig begivenhetsrikt år :) Her kommer en aldri så liten oppsummering..
2013 var året hvor...

... Lille siss gav sitt JA til Lars Christian




...Vi hadde vår første sydenferie sammen med barna




...Vi hadde den varmeste og mest minnerike sommeren




...Lian Matheo bestemte seg for at språket var noe han ville prøve seg på alikevell og hadde sitt første do-besøk



...Jeg ble tante til verdens vakreste lille herremann



...Linnea Marie klipte av seg de lange blonde lokkene og jeg våknet til dette synet



...Jeg begynte å trene den gamle skrotten




...Jeg fikk den vakreste tattooen 



...Vi fikk pusset opp 3 soverom, gang og ytterkledning




...Jeg utfordret frykten og besøkte tannlegen for første gang på MAAANGE år



...Vi febrilsk prøvde og overtale Linnea om den ekte julenissen finnes



...Det var 10 års reunion med ungdomsskolen



...Vi har måtte sette Hengelås på mat/godteri skapet



...Vi plutselig var foreldre til en 5 og en 3 åring




...Ungene og jeg fikk nydelige Mariusgensere strikket med kjærlighet av Kine og Tante Ragnhild




...Jeg har hatt utallige flotte kvelder med de beste jentene




...Det ble hele 3 forestillinger på Operaen <3



...The Man og jeg hadde 2 år bryllupsdag


Pluss mange, mange, mange andre mer og mindre nevneverdige hendelser.. Da gjenstår det bare og takke for året som nå er omme. Takk til familie og venner som gjør livet innholdsrikt, dere betyr mer for meg enn dere aner<3
Ønsker alle lykke, kjærlighet og ett par lottogevinster! Husk det blir hva du gjør det til.. som regel ;)

- This is the year I turn my can'ts into cans
and my dreams into plans! - 

Ha en flott nyttårsfeiring, så sees vi neste år !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...